Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2009 00:15 - Първа част
Автор: talasyma Категория: Изкуство   
Прочетен: 1022 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 08.04.2009 20:27


  Тишина.Само вятърът тихо шумолеше.Изведнъж в мрака се дочуха меки стъпки.Вампирът се подсмихна,плячката сама пристигаше наготово.Изскочи пред нея и усмивката му изчезна.Двуметровият ликантроп в миг вкопчи остроноктестите си лапи в кръволока и с рязка захапка му откъсна главата светкавично.Вековната война продължаваше.       Аз съм ликантроп-леопард.Превърнах се в такъв преди сто години.В джунглите на Френски Камерун бях чул за звяр унищожаващ цели села.Като бивш легионер бях доста добър стрелец и областният управител ме помоли да ликвидирам чудовището.Един месец го преследвах в гората и най-накрая го убих,но бях ранен от него.Докато се лекувах в колибата на местен шаман,разбрах че съм се променил.Слухът ми и зрението ми се изостриха,а способността ми да виждам дори в почти пълен мрак ме изуми.Като казах на шамана за промените в мен,той се намръщи.
-За първи път в живота ми виждам такова нещо.Бял да се првърне в багенге.Това е невъзможно.
-Какво говориш старче,какво е това багенге ?
-Ти си човек-леопард бели,нещо нечувано досега.Понеже и аз съм такъв ще останеш още време при мен докато свикнеш с новите си способности.
-Добре,явно съм се превърнал в някакъв вид върколак.
-Глупости.Не си просто някакъв си върколак,а си свързал душата и тялото си с най-могъщият горски звяр.Ти си багенге,носителят на справедливост и пазител на реда.
Това ме впечатли.Дълги месеци останах при стария шаман и овладях почти до съвършенство смяната на формата си.Освен това вникнах дълбоко и в самата философия и мъдрост на африканците.
След обучението си се прибрах във Франция.След една сериозна разпивка с другари легионери,аз се запътих на разходка в Булонския Лес.Внезапно пред мен изскочи огромен вълк-ликантроп.Моментално се превърнах в полуформата си.Звярът придоби човешки вид и ми каза:
-Братко извинявай.Усетих необикновено присъствие и те помислих за вампир.
-Няма проблем-изрекох след като и аз си върнах човешкият вид.-Но каква е причината да мразиш вампирите толкова силно ?
-Та те са противоестествени създания,които от страх са продали душата си на злото и по този начин са нарушили естествения природен ред.Те ни мразят,защото ние изначално сме създадени да поддържаме кръговрата.
-Добре.Можеш ли да ми обясниш още по-подробно.
-Да,но не тук.Заповядай в дома ми утре следобед.Ето ти визитката ми.


Тагове:   мой разказ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. talasyma - Това е един стар разказ,
01.04.2009 00:19
който е леко преработен.Разделил съм го на три части.Почерпил съм вдъхновение от стара статия за хората-леопарди от списание "Космос" брой 6 1976 год. , както и от ревютата на няколко ролеви игри описани в Sivosten.com.
цитирай
2. vminev - По принцип му викат "демон...
20.05.2009 15:18
По принцип му викат "демонизиране".. :-) .

Усвояването на такива практики е наистина разпространено всред някои афри-народи, като на това нещо, докато някои го овладяват, Създателят гледа с погнуса...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: talasyma
Категория: Други
Прочетен: 105674
Постинги: 67
Коментари: 159
Гласове: 2134
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930