Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2008 18:15 - Кратък разказ
Автор: talasyma Категория: Изкуство   
Прочетен: 641 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.04.2009 16:00


Гневът и болката обагриха съзнанието му.Горещи сълзи се стичаха по лицето му и замъгляваха неговия поглед.Черната "Валкирия" с чудовищен рев се носеше по пътя,а ездачът изглеждаше като ангел на отмъщението.
Блеснаха неоновите светлини на бензиностанция.Слязох от мотора.Вятърът беше изсушил лицето и очите ми, но не успя да загаси огънят в мен.Заредих резервоара и влязох да пия кафе.Седнах до прозореца и запалих цигара.В синкавият облак от тежък дим спомените ми се завърнаха.Мекото септемврийско слънце,ароматът на праскови и тя.Моята жена,моята любов.Името и беше Нора.С гарваново черна коса и тъмносини очи тя срази моето сърце.Оженихме се,но беше закратко.При разчистване на сметки между две банди в кварталното ресторантче тя загина,а аз оцелях като по чудо.Оздравях,но живеех заради отмъщението.Разпродадох цялото си имущество освен мотора и се приготвих за отмъщение.
Сега под коженото си яке съм прибрал рязаната ловна пушка.Имам достъчно огнева мощ.След час се събират в ресторанта на Вито.Мотора изрева като дракон и потеглих с мръсна газ.Пристигнах на мястото.Вече се бяха събрали.Влязох с шут и директно открих огън към тях.Уцелих главните виновници,но се оказа че цялата банда беше тук.Патроните ми свършиха,докато се оттеглях и отнесох няколко куршума,но адреналина ми попречи да разбера колко тежки са раните.Отново газ и успях да изляза от града,но силите ме напускаха.Раните ми  бяха прекалено тежки.Паркирах мотора на пътя и рухнах в близкото поле.Последното нещо което видях,бе самотен гарван носещ се в небето над мен.С последни усилия вдигнах юмрук към небoсвода и умрях.





Тагове:   мой разказ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: talasyma
Категория: Други
Прочетен: 105492
Постинги: 67
Коментари: 159
Гласове: 2134
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031